14 April 2008

RAHSIA MENJANA WANG TAMPA MODAL DENGAN GOOGLE

PANDUAN RAJA ADSENSE
RAHSIA MENJANA WANG TAMPA MODAL DENGAN GOOGLE
Harga : $50.00


"Ketahui Bagaimana Cara Menjana Wang di Internet Tanpa Modal Dengan Laman Web Anda!"

Adakah anda tahu bahawa anda boleh menjana wang yang tidak terhingga dengan hanya membuat laman web percuma walaupun tiada kemahiran dengan Google Adsense?


Carian mengenai Google Adsense di Malaysia adalah tertinggi di Dunia berdasarkan Google Trend. Namun, hanya segelintir sahaja yang betul² mahir dalam Google Adsense. Yang lain hanya ingin "CEPAT KAYA" dengan Google Adsense.

Panduan Raja Adsense akan mengajar anda bagaimana mengunakan alatan dan bahan percuma dari internet dengan tanpa modal permulaan.

Saya tidak tahu membina laman web?
Tiada Masalah.

Saya tiada domain name?
Tiada Masalah .

Saya masih baru dengan internet dan tiada idea nak cari duit di internet?
Tiada Masalah.Jadikan Adsense pilihan anda.

Saya tidak ada modal?
Tiada Masalah.

Saya kurang faham e-book bahasa Inggeris?
Tiada Masalah. E-book ini dibuat dalam bahasa Malaysia.

Google Adsense adalah BUKAN SKIM CEPAT KAYA!

Perlu saya ingatkan Google Adsense adalah bukan skim cepat kaya. Ia merupakan satu program yang sah di sisi undang undang. Penyertaan adalah terbuka dan percuma! Namun anda masih perlu untuk berusaha untuk berjaya.

Bukan Senang, Nak Senang!

Dengan Panduan Raja Adsense, anda akan diajar tentang bagaimana untuk mula membuat duit dengan Google Adsense. Ia terbukti apabila ramai anak muda yang dahulunya hanya mengunakan internet untuk chatting kini mula berminat untuk buat duit dengan Google Adsense.

Anda boleh lakukan secara Part Time!

Jika anda seorang pekerja di sektor swasta atau kerajaan. Anda masih boleh lakukannya secara Part time dari rumah. Apa yang perlu adalah 1 jam diluangkan untuk Google Adsense dan biarkan laman web anda bekerja untuk anda!

Anda tidak perlu online 24 jam untuk buat duit dengan Adsense. Hanya sedikit masa anda diperlukan bagi megemaskini blog anda.


Sahabat yang dihormati,

Dengan Panduan Raja Adsense, anda boleh mula mendapat minimum $100 dari Google dengan lebih cepat tanpa perlu mengeluarkan satu sen pun untuk membina laman web. Anda akan diajar langkah demi langkah sambil dibantu gambar dan rajah yang mudah untuk diikuti.


Ini merupakan panduan menjana pendapatan dengan Google Adsense yang pertama dalam Bahasa Malaysia dan ia dibuat di Malaysia . Saya mengambil masa hampir setahun untuk mengumpulkan semua teknik yang boleh meningkatkan pendapatan anda di internet dan mengolahnya agar mudah difahami oleh semua orang walaupun tiada pengalaman membina laman web.


Bagaimana Panduan ini memberi manfaat kepada anda?

Menunjukan cara mencari duit tambahan dikala semua harga barang naik.

Menunjukan cara mendapat duit yang tidak terhingga.

Menunjukan cara membuat laman web yang menjana pendapatan anda.

Menunjukan salah satu cara membuat wang di Internet.

Menunjukan cara buat duit tanpa modal.

Menunjukan cara membuat wang dari bilik tidur anda.


Bagaimana untuk buat duit dengan Google Adsense?

  • Bangunkan laman web seperti orang lain.
  • Pohon akaun Google Adsense.
  • Letak iklan Google pada laman web.
  • Bawa pelawat ke laman web.
  • Pelawat klik iklan Google.
  • Google caj pengiklan.
  • Google membayar anda dengan cek dalam US Dollar

Ini lah proses dalam membuat duit dengan Google Adsense. Senang bukan? Ia bukan lah terlalu rumit sehingga memeningkan kepada anda.

Perhatian:Ia akan dinaikkan harga pada bila bila masa sedikit masa lagi. Dapatkan Sekarang!!

Anda juga akan mendapat Bonus Istimewa !

Bonus-bonus Istimewa ini akan saya berikan secara PERCUMA sahaja jika anda membeli buku panduan saya ini sekarang. Jika anda pesan sekarang,anda akan mendapatnya PERCUMA. Tapi ingat, tawaran ini akan ditarik balik bila bila masa tanpa sebarang notis.


Bonus Pertama #1
E-Book Fast Html. Ia dapat membantu anda memahami semua konsep asas dalam pembangunan laman web. Anda akan diajar satu persatu tentang konsep yang terdapat dalam membangunkan laman web.

Bonus Kedua #2
Yahoo Secret Revealed. E-book tentang teknik yang digunakan untuk mendapatkan trafik dari Yahoo!. Ia akan mengajar langkah langkah yang digunakan untuk mendapat ranking terbaik dalam Enjin Carian Yahoo!

Bonus Ketiga #3
Free Submit Search Engine. Perisian untuk menghantar laman web kepada Enjin carian terpilih. Ia akan memudahkan anda dan membawa lebih banyak pelawat ke laman web anda.

Bonus Keempat #4
40,000 High Paying Keyword. Keyword yang bernilai diantara USD2 hingga USD100 per klik. ia akan membantu anda mempercepatkan untuk mendapat jumlah minimum dalam Google Adsense iaitu USD100. Saya telah kumpulkan untuk anda,jadi anda tidak perlu membazir masa mencarinya.

Bonus Kelima #5
37 Ebook tambahan . Anda akan menerima 37 e-book tambahan bagi membantu anda menjana wang dengan Adsense.Saya telah kumpulkannya untuk anda,jadi anda tidak perlu membuang masa membeli atau mencarinya.

Bonus Keenam #6
Bimbingan secara percuma. Saya akan membimbing anda secara one to one secara percuma melalui email sehingga anda berjaya menjana wang dengan Google Adsense. Anda perlu mencuba apa yang disarankan terlebih dahulu sebelum bertanya.Saya akan membantu anda menjayakan matlamat anda di internet ini. Ia hanya khas untuk pelanggan RajaAdsense.com sahaja.

Bonus Ketujuh #7
Video tutorial..Akan datang!